torsdag 24 maj 2012

stafettkarneval!

jag vet att jag inte bloggat på tre fyra dagar men har haft såå mycket läxor och prov hade mnk i går och finska i dag plus att vi skulle lämna in fysik och kemi rapporten. men i morgon far vi till stafettkarnevalen. far klockan sju och är framme 12 halv ett tiden. sen far vi och lätar en bra plats på läktaren. och börjar med hejarklacken. sen på kvällen ( int så sent) så springer jag ( och mitt lag) 5x80 alltså att fem personer springer 80 meter. sen åker vi och äter och får kanske shoppa lite. tidig väckning på lörda. springer också då springer 12x80 då. vet inte precis när vi kommer hem men blir i allafall ingen bloggning nu´. och så hoppas jag att jag får täffa Ida där <3. kommer att bli en super duper bra helg. så skriver och lägger upp bilder på söndag.

//Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar